کد خبر: 104590015
تاریخ انتشار: چهارشنبه 06 ارديبهشت 1396
خانه » حواشی » ایمنا » شانس صعود همه نمایندگان حفظ شد/ خیال آسوده دو استقلال بابت صعود
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
گزارش ایمنا از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در حالی پیگیری شد که شانس تیم های ایرانی برای صعود همچنان برقرار است.

به گزارش چی 24 به نقل از ایمنا:
 
به گزارش ایمنا، در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هرچند هیچ یک از تیم‌های ایرانی‌ها پیروز نشد اما همچنان هر چهار تیم ایرانی شانس صعود به مرحله یک هشتم نهایی را دارند. در این میان دو تیم استقلال تهران و استقلال خوزستان تقریباً صعود خود را مسجل کرده‌اند اما کار صعود پرسپولیس و ذوب‌آهن به هفته آخر کشیده شد.
با توضیح اینکه در مرحله یک هشتم نهایی تیم‌های اول و دوم گروه‌های A و C و همچنین گروه‌های B و D به صورت ضربدری به مصاف هم می‌روند نتایج و شرایط جدولی گروه‌های غرب آسیا را در منطقه غرب بررسی می‌کنیم.

گروه A/ صعود احتمالی استقلال به عنوان تیم دوم
دو تیم هم امتیاز در صدر جدول گروه A یعنی الاهلی امارات و استقلال در حالی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌رفتند که به نوعی این دیدار بازی تعیین صدرنشین بود. استقلال امیدوار بود که الاهلی را ببرد و به عنوان تیم صدرنشین صعود خود را مسجل کند اما نتیجه نهایی چیزی جز تساوی نبود تا شانس الاهلی برای صعود به عنوان صدرنشین بیشتر باشد.
نتایج هفته پنجم و جدول گروه A به شرح زیر است:
استقلال یک - الاهلی امارات یک
لوکوموتیو ازبکستان 4 - التعاون عربستان 4



گروه B/ تساوی دراماتیک استقلال خوزستان برای فرار از حذف
بازی سرنوشت‌ساز گروه B بین الفتح عربستان و استقلال خوزستان برگزار شد. استقلال و الفتح با فاصله دو امتیاز به ترتیب دوم و سوم گروه بودند و پیروزی الفتح می‌توانست در فاصله یک هفته به پایان جای دو تیم را در جدول عوض کند. الفتح با گل دقیقه 85 هم تا حدود زیادی به این اتفاق نزدیک شد اما گل زیبای سلمان بحرانی در دقیقه 91 دوباره بازی را مساوی کرد تا استقلال خوزستان در هفته آخر برای صعود به یک تساوی در خانه برابر الجزیره امارات نیاز داشته باشد.
نتایج هفته پنجم و جدول گروه B به شرح زیر است:
الفتح عربستان یک - استقلال خوزستان یک
الجزیره امارات یک - لخویا قطر 3



گروه C/ خودزنی و فرصت‌سوزی ذوبی‌ها شاید به قیمت حذف
در گروه C تنها نماینده اصفهانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا می‌توانست با پیروزی برابر العین در فولادشهر به عنوان اولین تیم ایرانی صعود خود را مسجل کند اما بازی خوب ذوبی‌ها در نیمه نخست با فرصت سوزی‌های پیاپی همراه شد تا در نهایت مهاجمان زهردار العین گل‌نزنان ذوب آهن را با استفاده از حداقل موقعیت‌ها تنبیه کنند. با توجه به نتیجه دیدار دیگر این گروه، ذوب‌آهن در صورتی می‌تواند صعود کند که هفته آخر حتماً الاهلی عربستان را شکست دهد.
نتایج هفته پنجم و جدول گروه C به شرح زیر است:
بنیادکار ازبکستان 2 - الاهلی عربستان صفر
ذوب آهن صفر - العین امارات 3



گروه D/ پرسپولیس با تساوی شانس صعود خود را حفظ کرد
جدال سرنوشت‌ساز دو تیم مدعی گروه D یعنی الهلال عربستان و پرسپولیس تحت الشعاع غیبت چند ستاره هر دو تیم برگزار شد و البته در حالی که پرسپولیس بیش از حریف مالک توپ و میدان بود اما بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. الهلال با این تساوی به هدف خود رسید و صعودش را مسجل کرد اما پرسپولیس برای صعود به پیروزی در بازی هفته آخر برابر الوحده امارات و البته توقف الریان در دیدار همزمان برابر الهلال نیاز دارد.
نتایج هفته پنجم و جدول گروه D به شرح زیر است:
الهلال عربستان صفر - پرسپولیس صفر    
الوحده امارات 5 - الریان قطر یک


15139/118/10
کانال اطلاع رسانی: http://www.imna.ir/images/docs/000279/n00279768-t.jpg

 

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین